Fenerbahçeli taraftarlar, deplasmandaki Benfica maçında yönetime tepki gösterdi.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Fenerbahçe, Benfica karşısında maçın son bölümlerine 1-0 geride girdi.
Sarı-lacivertli taraftarlar, bu dakikalarda, "Ali Koç istifa." tezahüratı yaptı.
Sarı-lacivertli taraftarlar, bu dakikalarda, "Ali Koç istifa." tezahüratı yaptı.

















Fenerbahçe


