Dirk Kuyt: "Messi de penaltı kaçırdı..."

Fenerbahçe'nin tecrübeli futbolcusu Dirk Kuyt, Trabzonspor galibiyetinin ardından galibiyeti yorumladı.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 17 Şubat 2013 21:10
Haber: Sporx.com
Dirk Kuyt: 'Messi de penaltı kaçırdı...'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Fenerbahçe'nin Hollandalı yıldızı Dirk Kuyt, Trabzonspor maçının ardından görüşlerini dile getirdi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Yayıncı kuruluş Lig TV'ye konuşan Kuyt, "Çok iyi oynadık. En başında takımımız çok konsantreydi. Maç öncesinde zor olacağını biliyorduk. Ancak bu şekilde oynayarak işleri kolaylaştırdık. Çalışmamız gerektiğiniz, çalıştığımızda neler yapabileceğimiz gösterdik. Biz Fenerbahçe'yiz. Gücümüzü sergiledik" dedi.

Sarı-lacivertli takımın hedefleri hakkında da konuşan Hollandalı isim, "BATE ve Trabzonspor maçlarının zor olduğunu biliyorduk. Perşembe gününnde başlayarak artık her maç bizim için final olacak. Konsantre olmamız, her zaman iyi çalışmamız gerek" ifadelerini kullandı.

Tartışılan performansına Messi'li cevap

Kuyt, bir gazetecinin performansına ilişkin sorusu üzerine ise ''Perşembe günü de meslektaşlarınıza bunu anlattım. Ben bir insanım. Bazen iyi oynarsınız, bazen de kötü oynarsınız. Özellikle gerçekten de 1-2 kötü maç oynadığım doğru. Bir de penaltı kaçırdım. Bu hayat. Şampiyonlar Ligi'nde Messi de penaltı kaçırdı. Bir futbolcu olarak iyi oynamadığınız zaman yapacağınız, çok çalışmaya devam etmektir ve performansınız o zaman daha iyi olacaktır. Ben de sanıyorum Perşembe günü bunu yaptım. Bugün de öyle'' ifadelerini kullandı. 

Tümü
 Reklam