Abdurrahim Albayrak: ''En büyük aday biziz''

Galatasaray Başkanvekili Abdurrahim Albayrak, Gençlerbirliği maçının ardından açıklamalarda bulundu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 09 Nisan 2018 22:49
Haber: Sporx.com
Abdurrahim Albayrak: ''En büyük aday biziz''
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (7)
Google News
Galatasaray Başkanvekili Abdurrahim Albayrak, 1-0 mağlup oldukları Gençlerbirliği maçının ardından konuştu.

''HER ŞEY BİZİM ELİMİZDE'' Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Mağlubiyete rağmen şampiyonluğun en büyük favorilerinden olduklarını belirten Albayrak, ''Futbolda var böyle şeyler. 30'a 70 topa sahibiz. Yine de her şey bizim elimizde. Başakşehir maçını kazanırsak yine lider oluyoruz. Beşiktaş bize gelecek. Her şey bize bağlı. Şampiyonluğun en büyük adayıyız.'' dedi.

''ÇAKIR SADECE 4 DAKİKA UZATTI, BİZCE 7''

Karşılaşmanın hakemi Cüneyt Çakır'ı eleştiren tecrübeli yönetici, ''Türkiye ve Avrupa'nın en iyi hocalarından olan hakem, maç sonunda sadece 4 dakika verdi. Bizce en az 7 dakika gözüküyor. Hoca da görür. Ona çok üzüldük. Yener veya yenilirsiniz. Başakşehir maçında liderliği geri alacağımızı düşünüyoruz. Şampiyonluğun en büyük adayıyız.'' sözlerini kullandı.

Tümü
 Reklam