Pursaklar Belediyespor, erkekler 7'li ragbide Türkiye şampiyonu oldu

Pursaklar Belediyespor, Ankara'daki Büyük Erkekler 7'li Ragbi Türkiye Şampiyonası finalinde Körfez Gençlerbirliği'ni yenerek Türkiye şampiyonu oldu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 16 Mayıs 2026 15:55
Haber: AA, Fotoğraf: AA
Pursaklar Belediyespor, erkekler 7'li ragbide Türkiye şampiyonu oldu
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Pursaklar Belediyespor, Büyük Erkekler 7'li Ragbi Türkiye Şampiyonası'nda kürsünün zirvesinde yer aldı. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Türkiye Ragbi Federasyonunun açıklamasına göre Ankara'nın Kızılcahamam ilçesindeki Soğuksu Spor Tesisleri'nde oynanan final maçında Körfez Gençlerbirliği'ni yenen Pursaklar Belediyespor, şampiyonluğa ulaştı.

Araklı Belediyespor ise ligi üçüncü sırada tamamladı.

Tümü
 Reklam