Derbinin ardından Barış Alper eleştirisi!

Galatasaray forması giyen Barış Alper Yılmaz, derbide etkisiz kaldı. Derbinin ardından milli futbolcuya eleştiri geldi.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 05 Ekim 2025 11:05
Haber: Sporx.com, Fotoğraf: AA
Derbinin ardından Barış Alper eleştirisi!
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (3)
Google News
Galatasaray forması giyen Barış Alper Yılmaz, Beşiktaş ile oynanan derbinin ardından eleştirildi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Galatasaray - Beşiktaş derbisini değerlendiren Nihat Kahveci, özellikle ilk yarıdaki tercihleriyle dikkat çeken milli futbolcu için, "Galatasaray topa sahip oldu ama hiçbir şey üretmedi. Barış Alper Yılmaz enteresan bir şekilde sanki ilk defa maça çıkan futbolcu gibiydi. Enteresan şutları ıskaladı, kötü şutlar attı. İşin içinde yoktu." dedi.

Milli futbolcunun bu futbolu, Liverpool maçı sonrası yorgunluğa da bağlandı. Levent Tüzemen, 25 yaşındaki futbolcu için yaptığı açıklamada, "Galatasaray'da Liverpool maçının çok ciddi bir yorgunluğu vardı. Bunu bariz şekilde Barış'ta gözlemledik. Galatasaray'ın cengaveri Barış, Liverpool maçında çok çalışmıştı, o kadar çok yorulmuş ki, çok fazla top kaybı yaptı. Pas vermesi gereken yerlerde kaleye etkisiz ve cılız şutlar attı." diye konuştu.

Derbiye ilk 11'de başlayan Barış Alper Yılmaz, 86. dakikada yerini Leroy Sane'ye bıraktı.

 

Tümü
 Reklam