Shelly-Ann Fraser-Pryce'ın tacı elinden alındı!

Atletizm kadınlar 100 metre finalinde, Jamaikalı Thompson altın madalya elde etti. Son iki olimpiyat ve dünya şampiyonu Jamaikalı Shelly-Ann Fraser-Pryce ise 10.86'lık derecesiyle bronz madalyada kaldı.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 14 Ağustos 2016 05:41
Haber: AA, Fotoğraf: Reuters
Shelly-Ann Fraser-Pryce'ın tacı elinden alındı!
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
2016 Rio Olimpiyat Oyunları atletizm branşında, kadınlar 100 metre finalinde Jamaikalı Elaine Thompson, altın madalyanın sahibi oldu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Brezilya'nın Rio de Janeiro kentindeki Olimpiyat Stadı'nda düzenlenen atletizm müsabakalarında, kadınlar 100 metre finali yapıldı.

Jamaikalı Thompson, 10.71'lik süresiyle rakiplerini geride bırakarak altın madalyaya ulaştı.

ABD'li Tori Bowie, 10.83'lük zamanıyla gümüş madalya elde etti.

Kadınlar 100 metrede son iki olimpiyat ve dünya şampiyonu Jamaikalı Shelly-Ann Fraser-Pryce ise 10.86'lık derecesiyle bronz madalyada kaldı.

Tümü
 Reklam