Hentbolda 3 maç

Bayanlar Hentbol Süper Lig'de 15. haftaya 3 maçla devam edilecek.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 15 Ocak 2016 11:30
Haber: AA
Hentbolda 3 maç
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Bayanlar Hentbol Süper Lig'de 15. haftaya 3 maçla devam edilecek.

Türkiye Hentbol Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Erkekler Süper Lig'de devre arası tatili sürerken, Bayanlar Süper Lig'de bu hafta 3 karşılaşma yapılacak.

Türkiye'yi Avrupa kupalarında temsil eden Muratpaşa Belediyespor, Yenimahalle Belediyespor, Ardeşen Gençlik ve İzmir Büyükşehir Belediyespor'un Süper Lig maçları ise ilerki tarihlerde oynanacak.

Bayanlar Hentbol Süper Lig'in 15. haftasında oynanacak 3 maçın programı şöyle:

13.00 Zağnosspor-Genç Uşak (Trabzon 19 Mayıs)
15.00 Kastamonu Belediyespor-Anadolu Üniversitesi (Kastamonu Atatürk)
17.00 Osmangazi Belediyespor-Ankara 1910 (Dikkaldırım)
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam