Fenerbahçe'de Nottingham öncesi iki isim kart sınırında

Fenerbahçe'de Nottingham Forest karşılaşması öncesi iki oyuncu sarı kart sınırında.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 18 Şubat 2026 09:36
Haber: AA, Fotoğraf: AA
Fenerbahçe'de Nottingham öncesi iki isim kart sınırında
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (1)
Google News
Fenerbahçe, UEFA Avrupa Ligi son 16 play-off turu ilk maçında İngiltere temsilcisi Nottingham Forest'ı konuk edecek.
 
Sarı-lacivertlilerde Nottingham Forest mücadelesi öncesinde 2 oyuncu sarı kart sınırında.
 
İkişer sarı kartı bulunan Nelson Semedo ve Oğuz Aydın, yarınki maçta kart görmeleri halinde 26 Şubat'ta İngiltere'de oynanacak rövanş müsabakasında forma giyemeyecek.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam