Başakşehir forması giyen Deniz Türüç, Beşiktaş maçının ardından konuştu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Deniz Türüç, karşılaşmadaki hakem kararlarına tepki gösterdi.
Deniz Türüç'ün sözleri şu şekilde:
"Daha iyi olan taraf bizdik. Oyunun kontrolünü maç ilerledikçe aldık. Son 10 dakikadan itibaren hakem bence gereğini yaptı."
Deniz Türüç'ün sözleri şu şekilde:
"Daha iyi olan taraf bizdik. Oyunun kontrolünü maç ilerledikçe aldık. Son 10 dakikadan itibaren hakem bence gereğini yaptı."

















