N'Doye: "Zor maçta erkek gibi oynadık"

Trabzonspor'un golcü oyuncusu Dame N'Doye Beşiktaş maçının ardından açıklamalarda bulundu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 23 Ağustos 2015 00:50
Haber: Sporx.com
N'Doye: 'Zor maçta erkek gibi oynadık'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (7)
Google News
Trabzonspor'un golcü oyuncusu Dame N'Doye Beşiktaş maçının ardından açıklamalarda bulundu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla "Çok önemli bir galibiyet. Deplasmanda aldığımız için çok daha önemli. Beşiktaş iyi bir takım. Taraftarının desteğini arkasına alarak saldıran bir takım. Biz de bu zor ortamda erkek gibi oynayarak galip geldik. Ben elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım. Zor bir maçtan galibiyetle ayrıldık."

"REHAVETE KAPILMAMALIYIZ..."

"İki tane arka arkaya galibiyet almamız 3. maçı daha zor hale getirdi. Daha konsantre olmamız lazım. Bu galibiyeti unutup sakinleşip yeni rakibimiz için gerekli çalışmayı göstermemiz lazım. Rehavete kapılmamamız lazım. Bugün takım halinde iyi oynadık. Bireysel olarak değil ama takım olarak oynamamız önemliydi."

 

Tümü
 Reklam