Manchester City'den Galatasaray açıklaması!

Manchester City Sportif Direktörü Hugo Viana, Şampiyonlar Ligi'ndeki Galatasaray eşleşmesiyle ilgili konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 28 Ağustos 2025 20:40
Haber: Sporx.com, Fotoğraf: Imago
Manchester City'den Galatasaray açıklaması!
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (1)
Google News
Manchester City Sportif Direktörü Hugo Viana, Şampiyonlar Ligi kura çekiminin ardından açıklamalarda bulundu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Viana, "Harika bir taraftarı var Galatasaray'ın. Biz kendi evimizde oynayacağımız için şanslıyız. Zor olurdu. İstanbul atmosferi zorlu bir atmosferdi çünkü... Galatasaray'ı çok iyi biliyorum. Güzel maç olacak. İyi şanslar." dedi.

ZANETTI'NİN SÖZLERİ

Inter'in efsane futbolcusu ve şu anda yöneticisi olan Javier Zanetti ise, Galatasaray için, "Galatasaray bu Şampiyonlar Ligi'ni hak etti, çok büyük bir kulüp. Bence dengeli bir kura çekti." dedi.

MANCHESTER CITY DEPLASMANI

Galatasaray, UEFA Şampiyonlar Ligi'ndeki rakiplerinden biri olan Manchester City ile deplasmanda karşı karşıya gelecek.

Tümü
 Reklam