Galatasaray'ın savunma oyuncusu Davinson Sanchez, Fenerbahçe mağlubiyetinin ardından açıklamalarda
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Maçı değerlendiren Kolombiyalı stoper "Zor bir mücadeleydi. Maçı kendimiz zora soktuk. Fenerbahçe ilk başta bekliyordu, kontraya odaklandılar. Duran toptan gol buldular. Bizim daha çok kaliteli oyuncumuz var, rakip kaleye daha çok gidebilmeliydik." dedi.
Galatasaray'ın defans oyuncusu Davinson Sanchez ayrıca "Bugün onlar kutluyor, haftaya da biz kutlayacağız." ifadelerini kullandı.
Galatasaray'ın defans oyuncusu Davinson Sanchez ayrıca "Bugün onlar kutluyor, haftaya da biz kutlayacağız." ifadelerini kullandı.




























Galatasaray


