Youssef Ait Bennasser: "Takımın gösterdiği performanstan gurur duyuyoruz"

Samsunsporlu oyuncu Youssef Ait Bennasser, deplasmanda Beşiktaş ile 0-0 berabere kaldıkları maçın ardından konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 18 Ocak 2025 21:27
Haber: Sporx.com, Fotoğraf: AA
Youssef Ait Bennasser: 'Takımın gösterdiği performanstan gurur duyuyoruz'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Samsunspor'un Faslı oyuncusu Youssef Ait Bennasser, Beşiktaş ile oynadıkları maçın ardından açıklamalarda bulundu.

Karşılaşmayı değerlendiren 28 yaşındaki oyuncu "İlk yarı çok iyiydik. Beşiktaş gibi zorlu bir takıma karşı böyle bir deplasmanda oynamak her zaman zordur. Daha sonra kırmızı gördük ama 1 puanı aldık. Takımın gösterdiği performanstan ötürü gurur duyuyoruz. Ligin ikinci yarısı daha zor geçecektir, çalışmalarımıza ara vermeden devam edeceğiz. Maç maç bakıyoruz." dedi.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam