Anthony Nwakaeme: "Trabzonspor harika bir takım"

Trabzonsporlu Anthony Nwakaeme, Kasımpaşa maçı sonrası konuştu. İşte Anthony Nwakaeme'nin açıklamaları...

SPORX AI BAKIŞI
calendar 19 Ocak 2020 18:20
Haber: Sporx.com
Anthony Nwakaeme: 'Trabzonspor harika bir takım'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Trabzonspor'un yıldız isimlerinden Anthony Nwakaeme, Kasımpaşa'yı 6-0 yendikleri maçın ardından açıklamalarda bulundu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Nijeryalı futbolcu karşılaşma sonrası "Takımımı kutlamak istiyorum, harikaydık. Takım arkadaşlarıma tebrikler. Kale, defans, orta saha, forvet ile harikayız." dedi.

Bordo-mavili takımda oldukça iyi futbolcuların olduğuna vurgu yapan Nwakaeme "Sosa var, Sörloth gibi golcümüz var. Elimizden geleni yapıyoruz, böyle devam etmek istiyoruz" diyerek sözlerini noktaladı.

Tümü
 Reklam