Obafemi Martins'in yeni takımı! Gidiyor...

İspanya La Liga ekiplerinden Levante'nin formasını giyen Nijeryalı forvet Obafemi Martins, ABD'nin MLS Ligi'nde yer alan Seattle Sounders'e gideceğini açıkladı.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 12 Mart 2013 00:16
Haber: Sporx.com dış haberler
Obafemi Martins'in yeni takımı! Gidiyor...
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
- SPORX DIŞ HABERLER - İspanya La Liga ekiplerinden Levante'nin formasını giyen Nijeryalı forvet Obafemi Martins, ABD'nin MLS Ligi'nde yer alan Seattle Sounders'e gideceğini açıkladı. Pazartesi günü resmi Twitter adresinden açıklamarda bulunan Nijeryalı futbolcu bunu, 'kariyerinde büyük bir adım olarak' lanse etti. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Özellikle 2001-06 sezonları arasında Inter'de Avrupa'nın sayılı forvetlerinden olarak gösterilen Martins, Levante kulübüne de kendisine La Liga'da oynama şansı verdikleri için teşekkür etti.

MLS ekibinin teknik direktörü gazetecilerin konu hakkındaki ısrarlı sorularını yanıtlamazken, Martins'in gelişini de yalanlamadı. Nijeryalı futbolcunun yapmış olduğu açıklama da spekülasyonları ortadan kaldırarak durumu aydınlattı.

Inter'de 2001-06 sezonlarında parlayan Martins, 2006-09 sezonlarında da İngiltere Premier Ligi'nde Newcastle United forması giydi. Premier Lig macerasından sonra Alman ekibi Wolfsburg'un yolunu tutan tecrübeli santrfor, burada geçirdiği bir sezondan sonra Rubin Kazan'a gitmişti. Martins 1.5 sezondur Levante'de forma giyiyor.

Tümü
 Reklam