Galatasaray'a 'yıldız' göndermesi!

Fenerbahçe Asbaşkanı Ömer Temelli, Galatasaray'ın basketbolda yaşadığı sorunları kastederek ezeli rakibine gönderme yaptı.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 12 Şubat 2013 01:26
Haber: Sporx.com
Galatasaray'a 'yıldız' göndermesi!
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
- SPORX - Fenerbahçe Asbaşkanı Ömer Temelli, Galatasaray'a sert bir salvo yaptı. Sarı-kırmızılı kulübün basketbol şubesinde yaşadığı sorunlara vurgu yapan ve ince göndermelerde bulunan Temelli, sarı-kırmızılı kulübün kendilerini suçlayabilecek bir durumu olmadığını belirtti.
 
Galatasaray'ın Sneijder ve Drogba transferlerine de gönderme yapan Temelli, "Bizi suçlayabilecekleri bir şey yok. Konuşmak bedava, paramız var yıldız aldık diyorlar basketcileri kaçıyor aynı şey biz de olsa" şeklinde bir ifade kullandı.
 
Temelli, Galatasaray'ın suçlamaları ile ilgili kısa bir süre önce resmi siteden cevap verildiğini ve önümüzdeki günlerde de yeniden bir cevap verilebileceğinin sinyalini verdi.
 
Bir twitter kullanıcısının "Ömer Bey Fenerbahçe'miz bir tane ulusal kanal neden almıyor? Basın tamamen ellerinde" şeklindeki sorusuna da cevap veren Temelli, şu ifadeleri kullandı, "o bitmez bir sene daha surer iki kanalda program var ikisininde sahibi kongre uyesi ne guzel degilmi"
 
Temelli, yine bir twitter kullanıcısının, " SPK iyi işlemiyor basket paraları ödenmiyor" şeklindeki sorusuna da, "Bize olsa işler" şeklinde bir cevap verdi.
 
onerdiklerimiz_ara_cizgi.jpg
onerdiklerimiz_ara_cizgi.jpg
onerdiklerimiz_ara_cizgi.jpg
onerdiklerimiz_ara_cizgi.jpg
onerdiklerimiz_ara_cizgi.jpg
onerdiklerimiz_ara_cizgi.jpg
onerdiklerimiz_ara_cizgi.jpg
onerdiklerimiz_ara_cizgi.jpg
onerdiklerimiz_ara_cizgi.jpg
onerdiklerimiz_ara_cizgi.jpg
 
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam