F.Bahçeli oyuncu bedavaya gidiyor! Duyurdular...

Fenerbahçe'de teknik direktör Vitor Pereira'nın kadroda düşünmediği isimlerin başında gelen Çek futbolcu Michal Kadlec için talip çıktı

SPORX AI BAKIŞI
calendar 24 Kasım 2015 13:18
Haber: Sporx.com dış haberler
F.Bahçeli oyuncu bedavaya gidiyor! Duyurdular...
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (5)
Google News
- SPORX DIŞ HABERLER - Fenerbahçe'de teknik direktör Vitor Pereira'nın kadroda düşünmediği isimlerin başında gelen Çek futbolcu Michal Kadlec, sarı-lacivertli takımdan ayrılmaya hazırlanıyor. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Çek basınından Sport'un duyurduğu habere göre, sezon sonu sözleşmesi bitecek olan Michal Kadlec'e Sparta Prag talip oldu.

Savunmada sıkıntılar yaşayan teknik direktör Zdenek Scasny'nin transferdeki önceliği stopere verdiği ve 1 numaralı adayın da sarı-lacivertlilerden Kadlec olduğu duyuruldu.

Fenerbahçe'ye sol bek alternatifi olarak gelen ancak Caner'in müthiş performansıyla formayı kapamayan 30 yaşındaki oyuncu, stoperde de göze girememişti.

4.5 MİLYON EUROYA GELDİ, BEDAVAYA GİDİYOR

2 sezondur kulübede oturan, 3. sezona da kulübede başlayan Michal Kadlec, bu sezon ligde 3 maça çıkarken 220 dakika sahada kalabildi.

2013 senesinde Bayer Leverkusen'den 4.5 milyon euroya alınan 1.85 boyundaki futbolcu, sezon sonunu beklerse bedelsiz olarak takımdan ayrılacak



Tümü
 Reklam