Altıntop: "Harbiden çok olumlu olabilir"

Eski Real Madridli futbolcu Hamit Altıntop İspanyol devi ile takımı G.Saray'ın eşleşmesini değerlendirdi.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 15 Mart 2013 13:25
Haber: Sporx.com
Altıntop: 'Harbiden çok olumlu olabilir'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Galatasaray UEFA Şampiyonlar Ligi'nde çeyrek finalde İspanyol devi Real Madrid ile eşleşti. Bir eski Real Madridli olan G.Saraylı futbolcu Hamit Altıntop kurayı değerlendirdi; Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla "Güzel bir kura. Madrid takımının performansı bu sezonun şartları analiz edilirse Manchester'ı elemelerinde biraz şanslılardı. Real Madrid tartışılmaz, favori onlar olsa da bir ihtimal var. Çok kötü bir kura değil. İlk maçta deplasmanda iyi bir sonuçla ayrılırsak içeride taraftarımız ile neler yapacağımızı biliyoruz. Ben harbiden çok olumlu düşünüyorum. Eski takım arkadaşımlarım ve Jose Mourinho'yu tekrar görmek hoş olacak"

Tümü
 Reklam