Pepe: "Barça kirli yüzünü gösterdi"

La Liga ekiplerinden Real Madrid'in Portekizli oyuncusu Pepe, 2-1 kazandıkları Barcelona karşılaşmasının ardından bazı açıklamalarda bulundu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 03 Mart 2013 10:31
Haber: Sporx.com dış haberler
Pepe: 'Barça kirli yüzünü gösterdi'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
-SPORX DIŞ HABERLER- İspanya La Liga ekiplerinden Real Madrid'in Portekizli savunma oyuncusu Pepe, cumartesi günü oynadıkları ve 2-1 kazandıkları zorlu Barcelona karşılaşmasının ardından bazı açıklamalarda bulundu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Bir hafta içerisinde kazandıkları iki El Clasico'dan dolayı çok mutlu olduklarını belirten Pepe, Barcelona'nın maç sonunda hakemi itham eden söz ve davranışlarına oldukça şaşırdığını da belirtti.

30 yaşındaki oyuncu bu konu hakkında; "Bu Barcelona'da hiç görmediğimiz şeylerdi. Maç biter bitmez hakemin çevrisini sardılar ve itiraza başladılar. Maçı bize karşı kaybettikleri için oldukça sinirliydiler. Barcelona daha önce göstermediğini kirli yüzünü herkese göstermiş oldu" sözlerini kaydetti.

Madrid ekibiyle 2016 yılına kadar sözleşmesi bulunan Pepe, Real Madrid ile çıktığı 187 maçta 5 gol kaydetti.

Tümü
 Reklam