Leonardo: "Bu takımı lig için kurmadık"

Fransa Ligue 1'in 27. haftasında Reims'e 1-0 mağlup olarak sürpriz bir skora imza atan Paris Saint Germain'de sportif direktör Leonardo, takımı Şampiyonlar Ligi için kurduklarını belirtti.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 03 Mart 2013 14:14
Haber: AA
Leonardo: 'Bu takımı lig için kurmadık'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Fransa 1. Futbol Ligi (Ligue 1) takımlarından Paris Saint Germain'in (PSG) sportif direktörü Leonardo, ligde kalma mücadelesi veren Reims'e 1-0 yenilmelerinden sonra, ''Bu takımı, lig şampiyonluğu için değil, UEFA Şampiyonlar Ligi için kurduk'' dedi.

FIFA'nın resmi internet sitesinde yer alan açıklamada, Ligue 1 lideri PSG'nin Brezilyalı sportif direktörü Leonardo, ligde 17'nci sıradaki Reims'e 1-0 yenilerek üst üste ikinci deplasman maçından da boynu bükük ayrılan takımının, bu tarz maçlar için uygun olmadığını belirtti.

Üç günde bir maça çıktıklarını ifade eden Leonardo, futbol oynamanın zor olduğu bir zeminde maça çıkmak gibi bazı şartların aleyhlerine olduğu durumlar ile başa çıkmayı henüz bilmediklerini söyledi.

Leonardo, Avrupa kupalarında başarı yakalamanın öncelikleri olduğunu vurgulasa da, lig şampiyonluğu yarışında arkada kalmamak için bir şekilde kazanmayı öğrenmeleri gerektiğini kaydetti.

PSG, Ligue 1'in dün yapılan 27. hafta maçında, son 20 dakikada 10 kişi kalan Reims'e, Grzegorz Krychowiak'ın 64. dakikada attığı golle 1-0 mağlup olmuştu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam