Matteo Guendouzi: "Gurur duymalıyız!"

Fenerbahçeli Matteo Guendouzi, Nottingham Forest maçı sonrası görüşlerini dile getirdi.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 27 Şubat 2026 01:24
Haber: Sporx.com, Fotoğraf: X.com
Matteo Guendouzi: 'Gurur duymalıyız!'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Fenerbahçe'nin Nottingham Forest maçında stoper oynayan Matteo Guendouzi, karşılaşma sonrası açıklamalarda bulundu.

Maçı değerlendiren Guendouzi "Gurur duymalıyız. Avrupa Ligi'nin en iyi takımlarından biriyle oynadık. Geçen seneyi İngiltere'yi 6'ıncı bitirdiler. Gurur duymalıyız ama hayal kırıklığı da yaşıyoruz." dedi.

Fransız yıldız ayrıca "İlk yarının sonunda atsak, işler değişebilirdi. İlk maçı evimizde öyle kaybetmek kabul edilebilir değildi. Buradaki oyundan gurur duymalıyız. Sezonu da en güçlü şekilde bitirmeliyiz. Çok fazla eksik oyuncumuz vardı. İlk defa arkada 5'li oynadık. Bu akşam olduğu gibi sezon sonuna kadar böyle devam etmeliyiz." ifadelerini kullandı.

Tümü
 Reklam