Rakibi atılıyor, Beşiktaş kaybediyor

Beşiktaş sezonun ikinci yarısında rakiplerinin 10'a kişi kaldığı maçlarda galibiyet alamadı.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 16 Şubat 2013 21:53
Haber: AA
Rakibi atılıyor, Beşiktaş kaybediyor
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Beşiktaş, bu sezon eksik kalan rakiplerine karşı başarılı olamıyor. Siyah-beyazlı ekibin ligin ikinci yarısında oynadığı 3. maçında da rakip takım oyuncusu oyundan atıldı. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Galatasaray ile oynanan karşılaşmada Melo'nun kırmızı kart görmesiyle avantaj yakalayan ''Kara Kartallar'', 20. haftada BJK İnönü Stadı'nda Kardemir Karabükspor'dan Erdem Özgenç'in kırmızı kart görmesiyle 1 kişi fazla oynama fırsatı bulmuştu.

Bu avantajına rağmen Galatasaray'a 2-1 mağlup olan ve Kardemir Karabükspor ile 2-2 berabere kalan Beşiktaş, yine 10 kişi kalan Gaziantepspor ile 1-1 berabere kalarak eksik rakip karşısında puan kayıplarını sürdürdü. ''Kara Kartallar'' bu 3 maçta 7 puan kaybetti.

Tümü
 Reklam