"Barça'yı yenen MANU'yu da yener"

La Liga'da Barcelona'yı İspanya Kral Kupası'ndan sonra ligde de deviren Real Madrid'de büyük sevinç yaşanıyor.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 04 Mart 2013 02:08
Haber: Sporx.com dış haberler, Fotoğraf: Reuters
'Barça'yı yenen MANU'yu da yener'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
La Liga'da Barcelona'yı İspanya Kral Kupası'ndan sonra ligde de deviren Real Madrid'de büyük sevinç yaşanıyor. Los Galacticos'un Türk asıllı Alman futbolcusu Mesut Özil, Die Welt'e yapmış olduğu açıklamada galibiyetten sonraki durumu değerlendirdi. Devler Ligi'nde Manchester United karşılaşması hakkında konuşan Özil, "Barcelona'yı yenen Manchester United'ı da yener" ifadesini kullanarak geleceğe yönelik ümitli olduğunu dile getirdi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Teknik direktörü Jose Mourinho'nun kendisine güvendiğini belirten yıldız futbolcu, "Mourinho bana güveniyor, ben de bu güvene iyi performansla cevap verdim. O, dünyanın en iyi teknik direktörlerinden biri" ifadelerini kullandı.

Manchester United karşılaşmasını da değerlendiren başarılı futbolcu, "Çok zor bir maç olacak; ama ilk maç neler yapabileceğimizi onlara gösterdik. Onlara saygı duyuyoruz ama hedefimiz kendi oyunumuzu sahaya yansıtmak, öyle olduğu vakit yenemeyeceğimiz hiçbir takım yok" diye konuştu.

Ligde şansın Barcelona'dan yana olduğunu belirten Özil, hedeflerinin büyük olduğunu belirterek, "Amacımız Şampiyonlar Ligi ve Kral Kupası'nda 1. olmak. Bu bizim için harika bir başarı olur. Bir futbolcu erkenden vazgeçmemeli" dedi.

Barcelona'ya karşı daha motive bir şekilde oynadıklarını belirten Mesut Özil, rakiplerini kupadan elemelerinin büyük bir etki yarattığını ve onlarla kafa kafaya oynayabileceklerini kanıtladıklarını söyledi.

Tümü
 Reklam