Göztepe'ye 4 dakikada iki kırmızı kart

Fenerbahçe maçında Göztepe, 4 dakika içinde Juan ve İsmail Köybaşı'nın kırmızı kartlarıyla 9 kişi kaldı.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 16 Ağustos 2025 23:01 | Son Güncelleme Tarihi: 16 Ağustos 2025 23:07
Haber: Sporx.com, Fotoğraf: AA
Göztepe'ye 4 dakikada iki kırmızı kart
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (1)
Google News

Trendyol Süper Lig'de Göztepe ile Fenerbahçe arasında oynanan karşılaşmada ev sahibi ekip ikinci yarıda 2 kırmızı kart gördü. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Göztepe'de Juan, orta sahada Jhon Duran'a yaptığı faul sonrası ikinci sarı karttan kırmızı kart görerek takımını 10 kişi bıraktı.

YEDEK KULÜBESİNDE KIRMIZI GÖRDÜ

Karşılaşmanın 65. dakikasında yedek kulübesinde bulunan İsmail Köybaşı, hakemle yaşadığı diyaloğun ardından kırmızı kartla cezalandırıldı.

Tümü
 Reklam