Genç milli judocular, Avrupa ikincisi oldu

Avrupa Gençler Judo Şampiyonası'nda milliler, karışık takım müsabakalarında Fransa'ya kaybederek gümüş madalya kazandı.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 07 Eylül 2025 19:20
Haber: AA, Fotoğraf: AA
Genç milli judocular, Avrupa ikincisi oldu
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Türkiye, Avrupa Gençler Judo Şampiyonası'nda karışık takım müsabakalarında gümüş madalya kazandı. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Türkiye Judo Federasyonunun açıklamasına göre, Slovakya'nın Bratislava kentinde düzenlenen şampiyona karışık takım müsabakalarıyla sona erdi.

İlk turu bay geçen milliler, çeyrek finalde ev sahibi Slovakya'yı, yarı finalde de İsviçre'yi mağlup ederek finale yükseldi. Finalde Fransa'ya yenilen milli takım, organizasyonu gümüş madalyayla tamamladı.

Şampiyonada bireysel müsabakalarda milli judocu Ecem Baysuğ, kadınlar 70 kiloda altın madalyanın sahibi olmuştu.

Türkiye, böylece şampiyonada birer altın ve gümüş madalya elde etti.

Tümü
 Reklam