Fenerbahçe'nin Süper Lig'de Eyüpspor'u ağırladığı karşılaşmada tribünde İsmail Kartal pankartı açıldı.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Sarı-lacivertli takımın Eyüpspor karşısında 2-0 geriye düşmesinin ardından tribünlerde bazı taraftarlar İsmail Kartal pankartını açarak, yeni seçilecek yönetime mesaj gönderdi.

















Fenerbahçe


