Sergen Yalçın'dan kadro açıklaması!

Beşiktaş Teknik Direktörü Sergen Yalçın, Göztepe maçı öncesinde konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 19 Eylül 2025 19:25
Haber: Sporx.com, Fotoğraf: AA
Sergen Yalçın'dan kadro açıklaması!
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (4)
Google News

Beşiktaş Teknik Direktörü Sergen Yalçın, Trendyol Süper Lig'in 6. haftasında deplasmanda Göztepe ile oynayacakları maç öncesinde konuştu. Deneyimli çalıştırıcı, rakibin gücüne vurgu yaparken takımın mevcut durumunu da değerlendirdi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla "RAKİP GÜÇLÜ, İYİ HAZIRLANDIK"

Yalçın, Göztepe karşısında zorlu bir mücadele beklediklerini dile getirerek, "Rakip iyi bir takım, güçlü bir takım. Geçen sene ve bu sene o gücünü gösteriyor. İç sahada seyirci baskısıyla iyi mücadele ediyorlar. İyi hazırlandık. Rakibe göre bir oyun düşündük. Eksiklerimiz var. Çarşamba günü de birçok oyuncu oynamayacak. Yeni bir yapılanma içerisindeyiz. Bu periyot biraz sıkıntılı çünkü birlikte kalamıyoruz" ifadelerini kullandı.

"BEŞİKTAŞ'IN HEDEFİ HER MAÇTA GALİBİYET" 

Takımın hedefinden sapmadığını söyleyen siyah-beyazlı teknik adam, "Tabii ki kazanmak istiyoruz. Beşiktaş'ın hedefi her maçta kazanmaktır. Başka bir şey düşünmüyoruz" dedi.

"NECİP, ORTA SAHADA GÖREV YAPACAK" 

Sakatlıktan dönen Gabriel Paulista'nın hazır olduğunu belirten Yalçın, kadro tercihleri hakkında da bilgi verdi:

"Paulista iyileşti. Takımın oynayan oyuncusu, hazır. Bugün onu kullanmak istedim. Necip konusunda tek savunmacımız orta sahamız var. Orada Necip'i kullandık. Birileri hücum yaparken birileri savunma yapmak zorunda. Kartal da var orada bir seçenek olarak. Bugün için böyle bir tercih kullandık. Umarım hayırlısı olur."

Tümü
 Reklam