Ba: ''Oynamak istiyorum''

Fenerbahçe'de Abdoulaye Ba, Celtic maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 10 Aralık 2015 22:35 | Son Güncelleme Tarihi: 10 Aralık 2015 23:05
Haber: Sporx.com
Ba: ''Oynamak istiyorum''
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (6)
Google News
UEFA Avrupa Ligi'nde Celtic ile 1-1 berabere kalıp, adını bir üst tura yazdıran Fenerbahçe'de Abdoulaye Ba, karşılaşmanın kısa bir değerlendirmesini yaptı.

Abdoulaye Ba, hedeflerinin Avrupa Ligi'nde gidebildikleri kadar gitmek olduğunu söylerken, taraftarları mutlu etmek istediklerini de dile getirdi.

İşte Abdoulaye Ba'nın maç sonu açıklamaları...

''Taraftarlarımızın bize verdiği destekten ve maç boyunca arkamızda oldukları için teşekkür ediyoruz. Avrupa Ligi'nde gidebildiğimiz en iyi yere gitmek ve taraftarlarımızı mutlu etmek istiyoruz.''

''Böyle hamleler takımı uyandıran hamleler oluyor. 0-0'ın devam etmesini sağladı. Ben sakatlıktan çıktım ve sakatlığın ardından bu takımın parçası olmaktan dolayı büyük mutluluk duyuyorum.''

''Oynamadığım zaman mutlu olmadığımı söyleyebilirim. Ama en önemlisinin burada takım olduğunu ve takımın başarıları olduğunu da biliyorum. Oynamak istiyorum, takımıma yardımcı olmak istiyorum ama önemli olan takımımızın neler yaptığıdır. Kalitemi göstermek isterim ve sahada olmadığımda kendimi mutlu hissetmem. Bir profesyonel olarak takımım için yedek kulübesinde de kaldığımda çalışmaya devam etmem gerektiğini biliyorum.''
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam