Nazilli, Pazarspor maçına kilitlendi

2. Lig Kırmızı Grup takımlarından Nazilli Belediyespor'un kulüp başkanı Nurittin Özkat, Pazarspor ile oynayacakları maç hakkında konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 28 Kasım 2014 14:14
Haber: AA
Nazilli, Pazarspor maçına kilitlendi
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup takımlarından Nazilli Belediyespor'un kulüp başkanı Nurittin Özkat, Pazarspor maçından 3 puan alacaklarına inandıklarını söyledi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Özkat, AA muhabirine yaptığı açıklamada, yüksek bir moral ile hafta sonunda deplasmanda oynayacakları Pazarspor maçının çalışmalarını sürdürdüklerini belirtti.

Zorlu bir karşılaşmanın kendilerini beklediğini kaydeden Özkat, "Grubumuzun önemli takımlarından Pazarspor ile zorlu bir maç oynayacağız. Zirveden uzaklaşmamak için galibiyete mecburuz. Oyuncularımız ve teknik heyetimiz bunun bilincinde. Kazanacağımıza inanıyorum. Alacağımız üç puan bizi biraz daha yukarılara taşıyacak." dedi.

Özkat, takımda sakat ve cezalı oyuncu bulunmadığını sözlerine ekledi.

Tümü
 Reklam