Rıdvan Yılmaz: "Kazanmak için gelmiştik"

Beşiktaş'ta Rıdvan Yılmaz, Göztepe maçı sonrası konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 19 Eylül 2025 22:47
Haber: Sporx.com, Fotoğraf: AA
Rıdvan Yılmaz: 'Kazanmak için gelmiştik'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (1)
Google News

Beşiktaş'ta Rıdvan Yılmaz, deplasmanda Göztepe'ye 3-0 mağlup oldukları karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla "KAZANMAK İÇİN GELMİŞTİK"

Karşılaşma sonrası üzgün olduklarını dile getiren Rıdvan, "Kazanmak için gelmiştik. Kaybettiğimiz için üzgünüz." dedi.

"YETERİNCE MÜCADELE ETMEDİK"

Siyah-beyazlı futbolcu, mücadele eksikliğine vurgu yaparak, "Yeterince mücadele edemediğimiz için kaybettik." ifadelerini kullandı. 

"POZİTİF İLERLEMEYE ÇALIŞACAĞIZ"

Rıdvan, önlerindeki maçlara odaklandıklarını belirterek, "Önümüzdeki maçta galip gelip pozitif bir şekilde ilerlemeye çalışacağız." sözleriyle açıklamasını tamamladı.

Tümü
 Reklam