Arama Logo

Fenerbahçe taraftarı, derbiye böyle gitti




SPORX AI BAKIŞI

Paylaş:

Google News
7
DERBİYE BÖYLE GİTTİLER

Fenerbahçe taraftarı, Trendyol Süper Lig'in 11. haftasında bu akşam oynanacak Beşiktaş derbisi için Tüpraş Stadı'na hareket etti.

Chobani Stadı'nda toplanan sarı-lacivertli taraftarlar, İETT'ye ait otobüslerle Tüpraş Stadı'na doğru yola çıktı.

Karşılaşmada yaklaşık bin 900 Fenerbahçe taraftarı, Tüpraş Stadı'na kendilerine ayrılan tribünde yer alacak.

DERBİYE BÖYLE GİTTİLER
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
6
5
4
3
2
1