Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları kapsamında ilk etap çalışmalarını 6 bin taraftarının eşliğinde yaptığı antrenmanla sürdürdü. Antrenmanın sona ermesiyle futbolcular ve teknik ekip, taraftarların yanına giderek fotoğraf çektirdi ve forma ile çeşitli ürünleri imzaladı.