Mourinho taraftarından özür diledi! İşte o anlar...

Jose Mourinho, Manchester City galibiyeti sonrasında taraftarından özür diledi.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 27 Ekim 2016 01:38
Haber: Sporx.com dış haberler
Mourinho taraftarından özür diledi! İşte o anlar...
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Manchester United'ın İngiltere Lig Kupası'nda Manchester City'i 1-0 yendiği maçında ardından menajer Jose Mourinho'nun hareketleri, gecenin en çok konuşulan konusu oldu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Geçtiğimzi hafta ligde Chelsea'ye 4-0 mağlup olan Manchester United'ta menajer Jose Mourinho, Manchester City galibiyeti sonrasında taraftarından özür diledi. Portekizli menajer, 1-0 kazandıkları maçın bitiş düdüğünün ardından soyunma odasına giderken, eliyle 4-0 işaretini yaptıktan sonra ''Özür dilerim'' anlamına gelen bir işaret yaptı.

Jose Mourinho'nun bu hareketi tribünlerden alkış alırken, Portekizli menajer maç sonunda ''Manchester City galibiyeti biraz daha iyi hissetmemizi sağladı. Oyuncularım, özellikle de taraftarımız için çok mutluyum. Onların bu sevgisi, alınan galibiyetlerden çok daha önemli. Kalbim onlar için atıyor'' ifadelerini kullandı.

Tümü
 Reklam