Arama Logo

Sadettin Saran'dan Gaziantep sonrası açıklama!




SPORX AI BAKIŞI

Paylaş:

Google News
4
SADETTİN SARAN'DAN AÇIKLAMA
Fenerbahçe Başkanı Sadettin Saran, ligde Gaziantep FK ile oynanan maçın ardından açıklamalarda bulundu.
SADETTİN SARAN'DAN AÇIKLAMA
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
3
"VAZGEÇMEK YOK!"
"Bizim camiamız bitti denilen yerden her zaman geri dönmüştür. Vazgeçmek yok, vazgeçme şansımız yok!"
\
2
"PES ETME LÜKSÜMÜZ YOK"

"Pes etme lüksümüz yok. İki kupada sonuna kadar mücadele edeceğiz ve teknik heyetin, futbolcularımızın arkasındayız."

\
1
"MİLLİ ARADAN SONRA DÖNERLER"
"Bu akşam bu soğuk havada gelen taraftarımıza teşekkür ediyoruz. İnşallah milli aradan sonra taraftarımız bizi çok daha coşkulu bir şekilde destekleyecek."
\