Beşiktaş deplasmanda güldü

Voleybol Erkekler 1. Ligi'nde Beşiktaş, deplasmanda Gümüşhane Torul Gençlik'i 3-2 yendi.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 14 Şubat 2015 16:20
Haber: AA
Beşiktaş deplasmanda güldü
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Voleybol Erkekler 1. Ligi'nde Beşiktaş, Gümüşhane Torul Gençlik deplasmanına konuk oldu. İlk iki seti Beşiktaş kazansa da ev sahibi direnç gösterdi ve mücadele tie-break setine gitti. Uzatma setini 15-12 kazanan Beşiktaş, mücadeleden de 3-2'lik galibiyetle ayrıldı.

Gümüşhane Torul Gençlik: 2
Beşiktaş: 3
Salon: Torul Gençlik Hizmetleri ve Spor Müdürlüğü
Hakemler: Ali Erdal Tezer, Ömer Aşıkoğlu
Gümüşhane Torul Gençlik: Mehmet, Sefer, Aslan, Kerem, Zlatan Yordanov, Evandro Dias De Souza (Eyüphan, Sercan, Mleden Mladenov)
Beşiktaş: Mithat, Mustafa Kırıcı, Ferhat, Zafer, Leonardo Lopes Calde, Niels Klapwıjk (Ahmet, Ali, Adriano Lamb, Mustafa Alkan)
Setler: 23-25, 20-25, 25-22, 25-23, 12-15
Süre:125 dakika (25, 24, 29, 28, 19)
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam