Amedspor'a PFDK'dan ceza

Fenerbahçe ile oynadıkları Türkiye Kupası maçında izinsiz pankart açan Amedspor'a ceza geldi.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 16 Şubat 2016 16:29 | Son Güncelleme Tarihi: 16 Şubat 2016 16:38
Haber: Sporx.com
Amedspor'a PFDK'dan ceza
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (2)
Google News
Ziraat Türkiye Kupası'nda Fenerbahçe ile oynadıkları maçta açılan "Çocuklar ölmesin, maça gelsin" pankartı nedeniyle Amedspor'a Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu ceza verdi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla PFDK'dan yapılan açıklamada, izinsiz açılan pankart nedeniyle Amedspor'a 5 bin TL para cezası verildiği belirtildi.

İşte o açıklama...

"AMED SPORTİF FAALİYETLER Kulübünün, 09.02.2016 tarihinde oynanan AMED SPORTİF FAALİYETLER - FENERBAHÇE A.Ş. Ziraat Türkiye Kupası müsabakasında, seremoniye izinsiz pankart ile çıkılmasından dolayı talimatlara aykırılık nedeniyle takdiren 5.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına karar verilmiştir."

Tümü
 Reklam