Denizli, "İlle de transfer" diyor!

Galatasaray Teknik Direktörü Denizli, dün başkan Dursun Özbek ve genel sekreter Fatih İşbecer ile bir araya gelerek transferi konuştu. Denizli, UEFA’dan gelen olumsuz habere rağmen geleceğe bakacaklarını söyledi, takımın gençleşmesi gerektiğini de tekrar etti

SPORX AI BAKIŞI
calendar 21 Ocak 2016 09:07
Haber: Hürriyet
Denizli, 'İlle de transfer' diyor!
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (9)
Google News
Galatasaray Teknik Direktörü Mustafa Denizli transfer beklentisini yineledi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Cim­Bom’da 6 bölge için alternatifli 18 ile 25 yaşları arasında değişen 12 oyuncunun adının bulunduğu transfer listesini yönetime veren Mustafa Denizli, UEFA’dan gelen kara haber sonrası da tutumunu değiştirmedi.

MUSTAFA DENİZLİ "KESİN TRANSFER" DEDİ! 

Cim­Bom’un teknik patronu, dün başkan Dursun Özbek ve genel sekreter Fatih İşbecer ile bir araya geldi. Denizli’nin bu zirvede takımın 30 yaşın üzerinde bir ortalamaya sahip olduğunu söyleyerek, gençleştirmenin kaçınılmaz olduğunu aktardığı öğrenildi.

Deneyimli teknik adamın, Galatasaray’ın geleceğini inşa etmek ve kulübeyi zenginleştirmek için transfer politikasının değişmesi gerektiğine vurgu yaptı, aksi durumun kendilerine çok zarar vereceğini bildirdiği belirtildi.

ÖZBEK; "ADAM SATMADAN OLMAZ" DİYOR

UEFA’nın cezasını henüz bilmediklerini söyleyen Başkan Dursun Özbek’in ise, ellerinden oyuncu çıkarmadan transfer yapmalarının mümkün olmadığını Denizli’ye aktardığı bildirildi.

Özellikle Arjantinli Martin Benitez transferinde yaşanan sorun ve ardından UEFA’dan gelen mektup transfer beklentisi içinde olan Denizli’nin keyfini bir hayli kaçırmıştı.

Tümü
 Reklam