Beşiktaş'ın, Loic Remy ısrarı sonuca ulaşamadı.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Londra'da bulunan Beşiktaş Başkanı Fikret Orman'ın, Chelsea'li yetkililerle cumartesi günhü ikinci kez bir araya gelerek Fransız forvet Loic Remy'i kiralamak için 2.5 milyon Euro önerdiği ancak İngilizlerin 14 milyon Euro bonservis istediği ifade edildi.
Başkan Fikret Orman'ın, Beşiktaş'ın teklifine 'Evet' diyen Kenneth Omeruo için de Chelsea ile pazarlık yaptığı bildirildi
Başkan Fikret Orman'ın, Beşiktaş'ın teklifine 'Evet' diyen Kenneth Omeruo için de Chelsea ile pazarlık yaptığı bildirildi
















Beşiktaş


