Wenger'den transfer isyanı

Arsenal menajeri Arsene Wenger, haftalık basın toplantısında gazetecilerin sorularını yanıtladı.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 21 Ağustos 2015 14:17
Haber: Sporx.com dış haberler
Wenger'den transfer isyanı
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (5)
Google News
SPORX DIŞ HABERLER - Arsenal menajeri Arsene Wenger, haftalık basın toplantısında gazetecilerin sorularını yanıtladı. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Gazetecilerin transferler hakkında ısrarlı soruları karşısında bu konuya değinen Fransız menajer, özellikle kaliteli oyuncuların transferlerinin çok zor gerçekleştiğini belirtti.

Arsene Wenger, başta Karim Benzema olmak üzere yıldız düzeyinde olan oyuncuların transferleri hakkında, "Biz de sizin gibi bekliyoruz ama şu an için buna yakın olduğumuz bir anlaşma yok. Transfer yapmak zor çünkü parası olan çok kulüp var ama alınabilecek az oyuncu var. Herhangi bir oyuncuyu almak istiyorsunuz ama bu sefer de kulübü satmak istemiyor. Siz de alamazsınız. Avrupa'da büyük finansal güce sahip olan belki de 15 kulüp var" ifadelerini kullandı.

Premier Lig'in 3. haftasında oynayacakları Liverpool maçı hakkında da konuşan Arsene Wenger, "İlk maçımızı West Ham'a karşı kaybettik ama ikinci maçımızda Crystal Palace'ı yendik. Liverpool maçını kazanmak bizim için çok ama çok önemli" yorumunda bulundu.

Tümü
 Reklam