''Gönlümde Arsenal var''

Premier League ekiplerinden Newcastle'da forma giyen Moussa Sissoko, transfer konusunda Arsenal'a mesaj gönderdi.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 11 Ocak 2015 16:13
Haber: Sporx.com dış haberler, Fotoğraf: Reuters
''Gönlümde Arsenal var''
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (2)
Google News
SPORX DIŞ HABERLER - Premier League'de Newcastle United'ta forma giyen başarılı orta saha oyuncusu Moussa Sissoko, transfer döneminin konuşulan isimlerinden olmayı sürdürüyor.

Fransa'da ''Telefoot''a konuşan Moussa Sissoko, transfer söylentileri hakkında konuşurken, gönlünde yatan İngiliz kulübünü de açıkladı.

Moussa Sissoko, kendisiyle önceki dönemlerde Paris Saint Germain'in ilgilendiğini açıklarken, ''O dönemde Newcastle Unitedve İngiltere'de kalmayı tercih ettim. İngiltere her zaman için önceliğin olacak. Arsenal her zaman için benim gönlümde yatan kulüp olacak. Eğer Arsene Wenger beni ararsa, tabi ki konuşuruz'' ifadelerini kullandı.

Kendisni geliştirmeyi sürdüreceğini söyleyen Sissoko, hedefinin bir gün Şampiyonlar Ligi'ni kazanmak olduğunu da, ''Kendimi geliştirmeye devam edeceğim. Önüme limitler koymak istemiyor. İlerleyebildiğim kadar ileriye gitmek istiyorum. Bir gün kendimi geliştirerek, Şampiyonlar Ligi'ni kazanmak istiyorum'' sözleriyle dile getirdi.

Geçtiğimiz gün de Sissoko'nun menajeri, oyuncusu ile ilgilenen önemli kulüpler olduğunu açıklamıştı.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam