Arsenal bir genci daha kaptı

Premier League ekiplerinden Arsenal, uzun süredir peşinde koştuğu Krystian Bielik'i kadrosuna kattı.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 21 Ocak 2015 15:59
Haber: Sporx.com dış haberler
Arsenal bir genci daha kaptı
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (3)
Google News
SPORX DIŞ HABERLER - Premier League ekiplerinden Arsenal, ara transfer döneminde bir genç oyuncuyu daha kadrosuna kattı.

Geçtiğimiz gün 17 yaşındaki İsveçli oyuncu Kristopher da Graca'yı kadrosuna katan Arsenal, bu kez Legia Varşova'dan Krystian Bielik'i transfer etti. Bir süredir Arsenal'in gündeminde olan genç oyuncu için İngiliz ekibi ne kadar bonservis bedeli ödeyeceğini açıklamadı. Ancak İngiliz basını bu bedelin yaklaşık 2 milyon pound kadar olduğunu belirtti.

Krystian Bielik bu sezon Legia formasıyla ligde 5 karşılaşmada görev yapmıştı.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam