Hacıosmanoğlu kâbus yaşadı

Trabzonspor Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, heyecanla beklediği Napoli maçı sonrası büyük bir şok yaşadı...

SPORX AI BAKIŞI
calendar 21 Şubat 2015 06:15
Haber: Fanatik
Hacıosmanoğlu kâbus yaşadı
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (5)
Google News
Trabzonspor Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, Avrupa Ligi'ndeki Napoli maçı sonrası büyük bir hayal kırıklığı yaşadığı ifade edildi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Ligde Fenerbahçe ile oynanan karşılaşmanın ardından söylediği sözler ve hakemi araması sebebiyle PFDK tarafından 240 gün hak mahrumiyeti cezası alan Trabzonspor Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, Avrupa Ligi’ndeki Napoli maçını büyük bir heyecanla bekliyordu.

Tribündeki yerini alan Hacıosmanoğlu, farklı yenilgi ile birlikte ise son dönemde yaşadığı kâbusa bir yenisini daha ekledi. Hacıosmanoğlu’nun, takımının bu kadar kötü bir oyun ortaya koymasından dolayı çok üzgün olduğu bildirildi.

Tümü
 Reklam