Karaman: "Yüzde yüzlük..."

Çaykur Rizespor Teknik Direktörü Hikmet Karaman, Konyaspor maçı sonrasında konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 23 Mayıs 2015 20:26
Haber: AA
Karaman: 'Yüzde yüzlük...'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Çaykur Rizespor Teknik Direktörü Hikmet Karaman, Konyaspor ile 1-1 berabere kaldıkları karşılaşmanın ardından, zevkli bir maç izlediklerini, ilk yarıda topa daha fazla sahip olduklarını kaydetti. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Maçın ikinci yarısında ise rakiplerinin topa daha çok hakim olduğunu vurgulayan Karaman, "Atağa çıkışlarımızda son pasları değerlendiremedik. Yüzde yüzlük pozisyona girmişken, dönen top gol oldu. Belki 1-1'den sonra Deniz Kadah, topu Sercan Kaya'ya çıkarsa, o vuruş maçı bizim lehimize bitirebilirdi. İyi bir maç oldu. İki takımın da oyuncularına teşekkür ediyorum" şeklinde konuştu.

Tümü
 Reklam