Hamzaoğlu'ndan Muslera sözleri...

Galatasaray Teknik Direktörü Hamza Hamzaoğlu, Mersin İdmanyurdu maçının ardından konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 12 Mayıs 2015 22:12 | Son Güncelleme Tarihi: 13 Mayıs 2015 10:06
Haber: Sporx.com
Hamzaoğlu'ndan Muslera sözleri...
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (20)
Google News
Galatasaray Teknik Direktörü Hamza Hamzaoğlu, Mersin İdmanyurdu'nu 1-0 mağlup ettikleri mücadelenin ardından açıklamalarda bulundu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla İŞTE HAMZAOĞLU'NUN SÖZLERİ...

"Oyun son haftalardaki beklediğimiz oyun. Daha fazla skoru beklediğimiz bir oyun. Yasin'le iyi bir gol attık ve kontrollü oynadık. Ona rağmen kalemizde çok fazla pozisyon verdik. Oyuncularımı tebrik ediyorum, Mersin'i tebrik ediyorum, inanılmaz oynadılar bugün. 1-0 da olsa kazandığımız için mutluyuz. Emin adımlarla zafere yürüyoruz."

MUSLERA'NIN PERFORMANSI İÇİN...

"Muslera önemli bir oyuncumuz ve kendini de gösteriyor. Haftaya cezalı, ama Eray da, Sinan da iyi çalışıyor ve Muslera kadar olmasa da, ona yakın performans sergileyeceklerdir."

"EMRE ÇOLAK GELDİ, ÖZÜR DİLEDİ"

Hamzaoğlu, oyundan alınmasına kızan Emre Çolak'ın, kendisinin elini sıkmamasının hatırlatılması üzerine, "Emre, hala genç, hataya müsait. Dolayısıyla onlar hatalar yapacaklar. Sahada kalmak, oynamak istiyor, bu çok normal. Bu tür tepkileri biz de zaman zaman hocalarımıza verdik. Zaten içeride de konuştuk. Geldi özür diledi, sorun değil bunlar" dedi.

Tümü
 Reklam