G.Saray'dan Beşiktaş'a olumsuz yanıt!

Galatasaray, Beşiktaş'ın Türk Telekom Arena'da oynama talebini kabul etmedi!

SPORX AI BAKIŞI
calendar 28 Ocak 2011 20:23
Haber: AA
G.Saray'dan Beşiktaş'a olumsuz yanıt!
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Galatasaray, Beşiktaş'ın, Fiyapı İnönü Stadı'nı yeniden inşa etmeyi planladığı tarihte maçlarını Galatasaray'ın stadı Türk Telekom Arena'da oynama talebine olumsuz yanıt verdi.

Galatasaray Yönetim Kurulu Üyesi Murat Yalçındağ, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Beşiktaşlı bir yöneticinin, statlarını yapacakları tarihteki maçlarını Türk Telekom Arena'da oynamak istediklerini söylediğini işittiklerini belirtti. Yalçındağ, ''Böyle bir duyum aldık. Biz Beşiktaş'ı ancak evimizde oynayacağımız maçta misafir etmekten memnun oluruz. Sadece bu kadar olabilir'' diyerek, bu talebi kabul etmeyeceklerini bildirdi.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam