Denayer: 'Yazık oldu!'

Galatasaray'ın Manchester City'den kiraladığı Jason Denayer, Astana maçı sonrası konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 30 Eylül 2015 21:14 | Son Güncelleme Tarihi: 30 Eylül 2015 22:00
Haber: Sporx.com
Denayer: 'Yazık oldu!'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (7)
Google News
Galatasaray'ın Manchester City'den kiraladığı Jason Denayer, Astana maçı sonrası konuştu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla İşte Denayer'in sözleri:

"İlk yarıda iyi oynadık ve istediğimiz skoru aldık. İkinci yarıda rakibimiz bizden daha iyiydi. İkinci yarıyı Astana domine etti. Yazık oldu."

"Yediğimiz goldeki hataları tek bir oyuncuya bağlayamayız. Rakip baskı yaptı ve golü buldu. Gol yediysek takımın hatasıdır. Tek bir oyuncuyu suçlayamayız. Puan kaybettik bu takımın hatasıdır."

Tümü
 Reklam