Sow: "Demba Ba üzüldü, çünkü..."

Fenerbahçe'nin Senegalli oyuncusu Moussa Sow, Beşiktaş maçının sonrasında konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 02 Kasım 2014 21:28 | Son Güncelleme Tarihi: 02 Kasım 2014 22:33
Haber: Sporx.com
Sow: 'Demba Ba üzüldü, çünkü...'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Fenerbahçe'nin Beşiktaş'ı 2-0 mağlup ettiği karşılaşmanın ardından Moussa Sow, yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Beşiktaş'a karşı 6. maçında da gol attığını kaydeden Sow, "Gerçekten Fenerbahçe için önemli bir galibiyetti, 3 puana ihtiyacımız vardı. Beşiktaş'ın çok iyi bir takım olduğunun farkındaydık. Bu akşam hepimiz çok mutluyuz ve Rize maçına iyi hazırlanabileceğiz bunun ardından. Kendi performansım ile ilgili konuşmak gerekirse, 6. maçımı oynadım Beşiktaş'a karşı ve yine gol attım. Şükürler olsun, Beşiktaş'a golümü attım" dedi.

"DEMBA BA BU AKŞAM ÜZÜLDÜ"

Yakın arkadaşı Demba Ba ile karşı karşıya gelmekten mutluluk duyduğunu söyleyen Senegalli, "Demba bu akşam üzüldü, çünkü Fenerbahçe kazandı bu akşam. Özellikle şunu belirtmek istiyorum, onunla aynı sahada olmak ve ona karşı oynamak beni ayrıca mutlu etti" ifadelerini kullandı.

Tümü
 Reklam