Pereira: "Bu kadarını beklemiyordum"

Fenerbahçe Teknik Direktörü Vitor Pereira, Eskişehirspor maçının ardından değerlendirmede bulundu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 15 Ağustos 2015 00:50 | Son Güncelleme Tarihi: 15 Ağustos 2015 01:19
Haber: Sporx.com
Pereira: 'Bu kadarını beklemiyordum'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (7)
Google News
Fenerbahçe Teknik Direktörü Vitor Pereira, Eskişehirspor'u 2-0 mağlup ettikleri maçın ardından açıklamalarda bulundu.

İŞTE PEREIRA'NIN SÖZLERİ...

"3 puanla başlamak önemliydi, güçlü başlamak istiyorduk. Kendi sahamızda oynadığımız bir maçta 3 puan almayı başardık. harika bir taraftarın önünde oynadık. İnanılmaz bir atmosfer oluşturdular. hayatımda gördüğüm en iyi taraftarın Fenerbahçe taraftarı olduğunu söyleyebilirim. Onlar için 5-6 gol atmak isterdik. 2. golden sonra gol atma fırsatları yakaladık ama gol bulamadık. Şu anda ligin başındayız, ileride ritmimizi arttıracağımıza eminim. İlerleyen günlerde daha yüksek dozda pres yapan, daha ritimli bir takım olacağız."

"BU KADARINI BEKLEMİYORDUM"

"Ben büyük destek bekliyordum, evet. Ama bu kadarını beklemiyordum. Gerçekten fantastik, mükemmeldiler. Bana şunu hissettirdiler, biz bu kulüp için her şeyimizi vermek zorundayız. "

PEREIRA'NIN TRANSFER SÖZLERİ, TIKLAYIN!
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam