F.Bahçe derbide bir ismi kaybetti!..

Spor Toto Süper Lig'in 8. haftasında Beşiktaş ile karşılaşan Fenerbahçe'de Caner Erkin, gördüğü sarı kart sonrasında cezalı duruma düştü.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 02 Kasım 2014 19:32 | Son Güncelleme Tarihi: 02 Kasım 2014 20:22
F.Bahçe derbide bir ismi kaybetti!..
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Fenerbahçe'nin Spor Toto Süper Lig'in 8. haftasında Beşiktaş ile oynadığı mücadelede bir oyuncusu cezalı duruma düştü. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Sarı-lacivertlilerin önemli isimlerinden Caner Erkin, 26. dakikada Olcay Şahan'a yaptığı müdahale nedeniyle maçın hakemi Bülent Yıldırım tarafından sarı kart ile cezalandırıldı.

Caner, Fenerbahçe'nin 9. haftada Çaykur Rizespor ile evinde oynayacağı karşılaşmada forma giyemeyecek.

Tümü
 Reklam