Samet Aybaba: "Küçük nüanslar..."

Eskişehirspor Teknik Direktörü Samet Aybaba, Torku Konyaspor maçının ardından konuştu

SPORX AI BAKIŞI
calendar 22 Kasım 2015 17:20 | Son Güncelleme Tarihi: 22 Kasım 2015 17:41
Haber: AA
Samet Aybaba: 'Küçük nüanslar...'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Eskişehirspor Teknik Direktörü Samet Aybaba, Torku Konyaspor karşısında iyi oynadıklarını ve maç sonuna kadar mücadele ettiklerini söyledi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Uzun soluklu bir mücadeleye geldiklerini dile getiren Aybaba, "İki kere öne geçtik ama küçük nüanslarla goller yedik. Oyuncularımı kutluyorum. İnanılmaz mücadele ettiler ve takım ruhuyla oynadılar. Eskişehirspor'u layık olduğu yere getireceğiz. Ama bu tek başına olacak iş değil. Benim, yönetimin ve oyuncularımın da tek başına yerine getireceği bir iş değil. Bir şehir olarak kenetleneceğiz" diye görüşlerini aktardı.



Tümü
 Reklam